کتابینش

ورود / ثبت نام

کتاب بیزینس کوچینگ

کتاب بیزینس کوچینگ | معرفی بهترین منابع یادگیری این نوع از کوچینگ

کتاب بیزینس کوچینگ؛ نقشه راه شما برای رشد در کسب‌وکار

در جهان امروز بسیاری از کسب‌وکارها برای خارج شدن از وضعیت رکود به دنبال راهکارهای مختلفی هستند. همچنین سایر شرکت‌ها نیز به دنبال کسب نتایج بهتر و رشد سریع‌تر هستند که برای رسیدن به این اهداف باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشند. بیزینس کوچینگ به مربی‌گری کسب‌وکارهای مختلف گفته می‌شود که در نتیجه آن، نتایج خارق‌العاده‌ای در شرکت ایجاد خواهد شد. کتاب بیزینس کوچینگ می‌تواند یک منبع کامل برای یادگیری این علم باشد. در این مطلب به بررسی ۴ کتاب عالی در زمینه بیزینس کوچینگ خواهیم پرداخت.

کتاب بیزینس کوچینگ

کتاب عادت مربیگری؛ کلید موفقیت مربیان کسب و کار

اگر به دنبال کتاب بیزینس کوچینگی هستید که در سریع‌ترین زمان ممکن اصول مربیگری را به شما بیاموزد، قطعا عادت مربیگری (The coaching habit) بهترین منبع برای شما خواهد بود. این کتاب به صورت اختصاصی بر روی سوالات پایه‌گذاری شده است. نویسنده این کتاب فاخر آقای مایکل بانگی استانیر است که افکار بی‌نظیر خود در زمینه کوچینگ را بیان کرده است. در این کتاب شما خواهید آموخت که کمتر حرف بزنید و بیشتر بشنوید.

همچنین نویسنده سوالات مختلفی را مطرح می‌کند که با این سوالات ذهن شما در مورد ایده‌های کسب وکار فعال خواهد کرد. در واقع این کتاب به صورت ویژه با تفکر شما سروکار دارد و عادت‌های ذهنی شما را تغییر خواهد داد. اینکه شما ذهن خود را درگیر چه سوالاتی می‌کنید در موفقیت شما اهمیت بسیاری دارد. نویسنده در اولین سوال خود از شما می‌خواهد تا نحوه تفکر خود را بیان کنید.

کتاب بیزینس کوچینگ

به طور قطع اگر تمام ذهن خود را درگیر مشکلات کنید، امکان رشد و موفقیت برای کسب‌وکار شما پایین خواهد آمد. سوال دیگری که باید به آن پاسخ دهید این است مشکل از چیست؟ در واقع این کتاب تاکید دارد که بیزینس کوچینگ اصول ساده‌ای دارد و شما باید به این سوال راحت پاسخ دهید. زمانی که شما این کتاب بیزینس کوچینگ را مطالعه کردید، با یادگیری از سوالات تغییر مهمی را در کسب‌وکار ایجاد می‌کنید.

بررسی کتاب ۱۰۰۱ نکته بیزینس کوچینگ

اگر شما هم تصمیم دارید که به یک بیزینس کوچ حرفه‌ای تبدیل شوید، کتاب ۱۰۰۱ نکته بیزینس کوچینگ اولین منبعی است که باید آن را مطالعه کنید. در واقع تمامی نکات مهم و اصولی درباره بیزینس کوچینگ در این کتاب ارزشمند آمده است و با مطالعه آن به تمامی اطلاعات لازم دسترسی پیدا می‌کنید. این کتاب توسط آقای محمدرضا سلطانی نوشته شده که ایشان یکی از بزرگترین مربیان کسب‌وکار در ایران هستند. آقای سلطانی نتیجه چند سال تلاش و همت خود در زمینه بیزینس کوچینگ را در این کتاب جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است.

کتاب بیزینس کوچینگ

خواندن کتاب بیزینس کوچینگ این شخص می‌تواند نوع نگاه شما را به مربی‌گری به کسب‌وکار تغییر دهد و نتایج به دست آمده توسط شما را بهبود بخشد. در این کتاب انواع چالش‌های موجود بر سر راه کسب‌وکارها به تصویر کشیده شده است و راهکارهای مربوط به هر کدام نیز به صورت مجزا بیان شده است. در صورتی که به دنبال کتاب بیزینس کوچینگ کامل و مرجع هستید، بدون شک این کتاب همان چیزی است که نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

کتاب کوچ تریلیون دلاری؛ داستان موفقیت خالق سیلیکون ولی

خواندن کتاب کوچ تریلیون دلاری برای تمامی مربیان کسب‌وکار واجب است  زیرا حاوی نکات مهمی است که باید به صورت ویژه بررسی شوند. این کتاب ب‌نظیر روایتگر داستان بنیانگذار سیلیکون ولی است. استارتاپ‌های بزرگ و مشهوری همچون اپل، گوگل و فیسبوک در سیلیکون ولی توسعه پیدا کردند. مسلما هر کسب‌وکاری آرزو دارد که به موفقیت این برندها دست پیدا کند. خالق سیلیکون ولی یعنی آقای بیل کمپل به تمامی کسب‌وکارهای سیلیکون ولی مشاوره می‌داد و قدم به قدم در کنار آن‌ها قرار می‌گرفت.

کتاب بیزینس کوچینگ

مدیران گوگل برای اینکه این مرد بزرگ را بشناسانند، آقای بیل کمپل را به صورت کامل معرفی کرده‌اند. با خواندن این کتاب متوجه می‌شود که این شخص یک بیزینس کوچ حرفه‌ای بوده است که کسب‌وکارهای زیر نظر آن به سرمایه‌های چند تریلیون دلاری رسیده‌اند. مطمئنا این اثر بهترین کتاب بیزینس کوچینگ برای  مربیان حرفه‌ای است و مهارت‌های مربی‌گری را در آن‌ها تقویت خواهد کرد. در طول این کتاب جذاب، با رویکردهای مختلف بیل کمپل در شرایط مختلف آشنا می‌شوید که به راحتی می‌توان از این رفتارها الگو گرفت و آن‌ها را در کسب‌وکار خود پیاده کرد.

کتاب صفر تا صد کوچینگ؛ یک شاهکار واقعی برای مربی‌گری کسب‌وکار

معمولا کسانی که می‌خواهند به تازگی بیزینس کوچینگ را شروع کنند، به دنبال یک مرجع کامل و مفصل هستند. برای این  افراد کتاب صفر تا صد کوچینگ از آقای مس‌چی بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. معمولا در کتاب بیزینس کوچینگ به بخش خاصی از این موضوعات پرداخته می‌شود. این در حالی است که آقای علیرضا مسچی تمام نکات مهم و ریشه‌ای بیزینس کوچینگ را در یک اثر برای شما جمع‌آوری کرده است. تمامی موارد از جمله تعاریف اولیه تا مدل‌های مختلف کوچینگی در این کتاب فوق‌العاده آورده شده است که با خواندن آن به تمامی این موارد تسلط لازم را پیدا خواهید کرد.

کتاب بیزینس کوچینگ

بزرگترین نقطه قوتی که در این کتاب وجود دارد، مثال‌های و تمرینات متعدد در آن است. در واقع با خواندن این مثال‌ها می‌توانید درک کامل‌تری از مربی‌گری کسب‌و‌کار داشته باشید. خواندن این کتاب برای کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار توصیه می‌شود زیرا راهکار افزایش راندمان کاری را به آن‌ها نشان خواهد داد. با توجه به تمرین‌هایی که در کتاب صفر تا صد کوچینگ وجو دارد، شما به صورت عملی نیز مباحث تئوری یاد گرفته را چک می‌کنید تا به تسلط صددرصدی در این زمینه دست پیدا کنید.

با خواندن کتاب بیزینس کوچینگ به یک مربی کسب‌وکار تبدیل شوید

با توجه به اینکه هر روزه کسب‌وکارهای جدیدی در حال شکل‌گیری هستند، تمامی‌ آن‌ها نیاز به یک کوچ و مربی حرفه‌ای دارند تا اهداف خود را پیش ببرند. بیزینس کوچ کسی است که به عنوان یک مربی دلسوز در کنار شرکت و کسب‌وکار قرار می‌گیرد و تمامی راهنمایی‌های لازم را به صورت عملی پیاده‌سازی خواهد کرد. با توجه به شرایط خوب شغل بیزینس کوچینگ، بهتر است که شما هم مهارت‌های لازم را به دست آورید و به یک بیزینس کوچ حرفه‌ای تبدیل شوید. با مطالعه دقیق و درست کتاب بیزینس کوچینگ و سایر منابع می‌توانید در کمتری زمان ممکن به این هدف دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *