کتابینش

ورود / ثبت نام

بیزینس کوچینگ

کوچینگ و علت نیاز کسب و کارها به آن

ده دلیل برای اینکه بیزینس کوچینگ استخدام کنید

برخی از کارآفرینانی که می‌خواهند شرکت‌های خود را گسترش دهند و به سرعت رشد کنند، یک فرد متخصص در زمینه بیزینس کوچینگ استخدام می‌کنند تا به آنها در این مسیر کمک کند. این مربیان اغلب سال ها تجربه کار تجاری دارند و می توانند کمک کنند تا کسب و کار خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید. اما آیا استخدام بیزینس کوچینگ ارزش زمان و هزینه صرف شده را دارد؟ در ادامه این مقاله 10 مورد از بزرگترین مزایایی را که افراد از استخدام یک بیزینس کوچ تجربه کرده‌اند و اینکه چرا به دیگران پیشنهاد می‌کنند، به اشتراک گذاشته‌اند.

بیزینس کوچینگ
مربیان کسب و کار هستند تا به شما کمک کنند نقاط منفی خود را ببینید.

آنها به شما کمک می کنند نقاط منفی خود را ببینید

بیزینس کوچینگ به شما کمک می کند تا نقاط منفی خود را ببینید. به عنوان کارآفرین، ما اغلب وارد علف های هرز تجارت خود می شویم و دیدن “جنگل از درختان” سخت است. بیزینس کوچ من نکات مختصر زیادی در مورد نام تجاری و روند کارم به من داده است که هرگز به آنها فکر نمی کردم. به همین خاطر است که داشتن یک بیزینس کوچ را به همه توصیه می کنم.

آنها می توانند قطب نمای شما باشند

بیزینس کوچینگ می تواند قطب نمای شما باشد و شما را در مسیر درستی پیش ببرد. در طی سال‌ها، حتی تغییرات کوچک در مسیر کسب و کار شما می‌تواند به نتایج بسیار بهتری منجر شود. با وجود یک بیزینس کوچ به راحتی می توانید درگیر امور روزمره کسب و کار خود شوید. بیزینس کوچ به عنوان یک شخص ثالث به طور منظم کسب و کار را چک می کند تا مطمئن شود که شما در مسیر درست با مقصد ایده آل خود هستید.

بیزینس کوچینگ کمک می‌کند شکاف های دانش خود را از بین ببرید

اغلب، بزرگترین مانع موفقیت این است که شما چیزهایی را که نمی دانید نمی دانید. شما نمی توانید راه خود را در گوگل جستجو کنید که از مشکلی که نمی دانید چگونه آن را بیان کنید – یا بدتر از آن، چگونه پیش بینی کنید – چطور خلاص شوید. من در طول سال‌ها شش رقم روی مربیان کسب‌وکار سرمایه‌گذاری کرده‌ام و می‌توانم مستقیماً بیشتر موفقیت خود را به چیزهایی که آنها به من آموخته‌اند نسبت بدهم.

من همیشه بر این باور بودم که بهترین سرمایه گذاری که می توانید انجام دهید، سرمایه گذاری روی خودتان است. کوچ های کسب و کار شرکای مسئولیت پذیری عالی هستند که به شما کمک می کنند در حال یادگیری، رشد و تکامل باشید.

آنها قفل محدودیت هایی که به خود تحمیل کردید را باز می کنند

من دو بیزینس کوچ در طول حرفه‌ام داشته‌ام و آنها در کمک به من شگفت‌انگیز بوده‌اند که سدهای راه خودم را باز کنم. بزرگترین کار این است که یک جایی برای شنیده شدن داشته باشید و کسی را داشته باشید که بتواند به شما کمک کند شرایط یا احساس را به روشی متفکرانه پردازش کنید. ما زمان زیادی را صرف ساختن قفسی در اطراف خود به عنوان یک کارآفرین می کنیم که کاملاً خودخواسته است.

قفس «بله» گفتن وقتی باید «نه» بگوییم. قفس به خطر انداختن استانداردهایمان و سپس سرزنش دیگران به خاطر آن. قفس قربانی بودن در موقعیتی که ما ایجاد کردیم. داشتن یک مربی به من کمک کرد تا این موضوع را ببینم و من را به مهارت ها و ابزارهایی برای مدیریت بهتر خودم مجهز کرده است.

بیزینس کوچینگ
بیزینس کوچینگ بینش بی طرفانه دارد

بیزینس کوچینگ بینش بی طرفانه دارد

یکی از دلایل استخدام متخصص بیزینس کوچینگ برای خود این است که به شما امکان می‌دهد از کسی که لزوماً شما را نمی‌شناسد، انتقاد سازنده دریافت کنید. اگر از همکاران، همکاران، دوستان یا اعضای خانواده خود بپرسید که چه کاری باید بهتر انجام دهید، ممکن است در نظرات خود مغرضانه باشند و ممکن است نقاط قوت و ضعف سازمان شما را درک نکنند، یا سبک مدیریت و رهبری شما یا روشی که کسب و کار خود را اداره می کنید را ندانند.

با این حال، اگر یک بیزینس کوچ استخدام کنید، آنها متوجه خواهند شد که نیازها و خواسته های شما چیست. آنها متوجه خواهند شد که چرا شما در موقعیت های خاص به شیوه ای که کاری انجام داده اید واکنش نشان می دهید. و اگر آنها تجربه خاص صنعت را داشته باشند، می توانند بینش هایی را به شما ارائه دهند که افراد دیگر در نزدیک شما ممکن است قادر به ارائه آن نباشند.

آنها شما را مسئول خواهند دانست

متخصص بیزینس کوچینگ بیشتر شبیه فردی است که شما در برابر آن مسئول هستید. مربی ام مرا مجبور می کند با چیزی روبرو شوم که گاهی از انجام آن می ترسم. داشتن یک بیزینس کوچ واقعاً مرا وادار کرده است که با برخی از اعضای تیمم گفتگوهای شدید و سختی داشته باشم که مدت هاست آن را به تعویق می انداختم. او مرا مسئول می‌داند، و چون من برای صحبت با او پول می‌دهم،

اگر به آنچه گفته‌ام عمل نکنم، احساس گناه می‌کنم. زمان بیشتری برای تمرکز بر اشتراک‌گذاری ذهن و بهبود خودم برای رشد بیشتر دارم. اکنون که من یک مربی اجرایی کسب و کار دارم که به من کمک می کند تا از هر مانعی عبور کنم، دیگر انزوا و تنهایی وجود ندارد.

آنها ذهن شما را به روی عادت ها و ایده های جدید باز می کنند

مهم نیست که به چه سطحی از موفقیت دست یافته اید، این احتمال وجود دارد که در مسیر خود بمانید و عادت ها و الگوهایی را که برای دیگران موفقیت آمیز بوده است رعایت نکنید. یک مربی قوی کسب و کار می تواند به افزایش آگاهی از روش ها و کلیدهای موفقیت کمک کند که برای افراد دیگر کارآمد بوده و ممکن است مشابه موقعیت شما باشد. به عنوان یک وکیل، من با یک بیزینس کوچ با سابقه فروش کار کردم تا جریان جذب خود را کامل کنم.

من توانستم بینش های زیادی به دست بیاورم که هرگز به آنها فکر نمی کردم. به عنوان مثال سرمایه گذاری در خارج از صنعت خود ممکن است موثر باشد و حالا می توانید به روال روزانه کار خود اضافه کنید.

بیزینس کوچینگ
یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که می توانید انجام دهید روی خودتان است.

آنها به شما کمک می کنند تا در چالش ها حرکت کنید و به اهداف برسید

یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که می توانید انجام دهید روی خودتان است. اگر می‌بینید که در حرفه‌ی حرفه‌ای خود دچار مشکل هستید، یا می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید یا روابط تجاری خود را بهبود ببخشید، بیزینس کوچینگ یک دارایی ارزشمند است. یکی از مزایای اصلی داشتن یک مربی یا مربی این است که آنها به شما کمک می کنند تا از طریق چالش ها عبور کنید و با بینش خود به اهداف شخصی خود برسید.

من شخصاً یک مربی دارم که به آنچه می‌خواهم در آینده داشته باشم آگاهی دارد، و توانسته‌ام با کاهش منحنی‌های یادگیری و اجتناب از اشتباهاتی که او در زندگی حرفه‌ای‌اش مرتکب شده است، رشد خود را به سرعت دنبال کنم. گاهی اوقات، تنها چیزی که نیاز دارید یک متخصص است تا چیزی را که در تمام مدت پیش روی شما بوده، برجسته کند

آنها می توانند راه موفقیت شما را هموار کنند

استیو جابز یک بار گفت: “ما افراد باهوش را استخدام می کنیم تا به ما بگویند چه کار کنیم.” اگر بیزینس کوچینگ نباشد، این در چه مواردی می تواند بیشتر صدق کند؟ این فقط در مورد تجربه، شبکه یا بودن یک مربی یا الهام خوب نیست. یک فرد باهوش تر به سادگی بهتر می تواند قطعات را برای شما کنار هم بگذارد و راه شما را از طریق جنگل آماده کند. همانطور که گفته شد، “هوش” در این مورد لزوماً فقط به ضریب هوشی افراد مربوط نمی شود، بلکه به شایستگی و دانش کلی آنها در زمینه مربوطه مربوط می شود.

آنها شما را در مسیر درست نگه می دارند

یکی از بزرگترین مزایای استخدام یک بیزینس کوچ این است که به شما کمک می کند در مسیر درست بمانید. ایجاد یک کسب و کار دشوار است، به خصوص اگر یک استارتاپ هستید. بسیار آسان است که با همه فرصت‌هایی که برایتان پیش می‌آید منحرف شوید، اما احتمالاً نمی‌توانید همه آن را انجام دهید و فکر نمی‌کنم مجبور باشید. کلید تعیین اهداف، تدوین برنامه عملیاتی در مورد چگونگی دستیابی به این اهداف و اجرای آنها برای تحقق آنهاست. اگر می خواهید کسی به شما کمک کند تا به برنامه خود پایبند باشید و آن را کارآمد کنید، یک بیزینس کوچ دقیقاً همان متخصصی است که در زندگی خود به آن نیاز دارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *