کتابینش

ورود / ثبت نام

مغز سوم

مغز سوم چیست ؟! راه های دستیابی به آن

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

سلام عرض می کنم خدمت همراهان گرامی، بنده امیر اسحاقی هستم مدرس دوره های تقویت حافظه و مدیریت ذهن
در این مقاله قصد دارم در رابطه با مغز سوم که درواقع ناحیه ای میان نیمکره راست و چپ است و در افزایش قابلیت های مغزی انسان موثر می باشد مطالبی را خدمت شما عرض کنم.

در مخ انسان بخشی به نام مغز میانی وجود دارد که بین نیمکره راست و چپ قرار گرفته است. مغز میانی نقش های هر بخش از مغز را به هم مرتبط و با هم ادغام می کند. مغز میانی در واقع مرکز آگاهی و حافظه انسان است بنابراین یک خاطره بدون کار مغز میانی به ذهن وارد نخواهد شد.

برج مراقبت

مغز میانی مانند نوعی برج مراقبت برای ذهن می باشد و مجهز به هوشی بسیار پیشرفته است. این بخش چیزهایی را که حتی یک بار دیده یا شنیده شده اند را نیز فراموش نمی کند.

مغز میانی هر ساختار و یا ساختمان پیچیده ای را فورا تجزیه و تحلیل می کند تابدون استفاده از تفکر غیر مستقیم زبانی، ماهیت چیزها را درک، استدلال و استنتاج نماید.

اگر کسی حافظه میانی خود را تقویت کند، حافظه ای به دست خواهد آورد که به او امکان می دهد چیزهایی که یک بار شنیده یا دیده تا ابد به خاطر بسپارد. او نه تنها قادر خواهد بود هر چیزی را به یاد آورد بلکه خلاقیت او نیز به نحوی پویا بهبود خواهد یافت.

ابر انسان

خودآگاهی کامل انسان، مغز میانی را کنترل می کند. بیشتر شما ممکن است ندانید که چگونه به خودآگاهی کامل دست پیدا می کنید. با این وجود زمانی که یاد بگیرید از طریق روش کنترل مغز میانی به آن دست پیدا کنید، می توانید یک ابر انسان واقعی شوید.

به منظور پیدا کردن این قسمت از مغز لازم است با فرستادن ارتعاش خاصی ترشح هورمونی را تحریک کنید. اگر بتوانید هورمون ها را کنترل کنید و به وسیله آن مغز میانی را تحت کنترل خود در آورید، می توانید یک ابر انسان شوید.

در گذشته نیمکره چپ مغز تنها جایی بود که به آن توجه می شد زیرا نیمکره چپ به زبان می پرداخت. تصور اشتباهی که میان افراد وجود داشت این بود که مغز چیزی است که قادر است فقط از طریق زبان ها تفکر کند.

به هورمون ها توجه کنید

بدن انسان دو سیستم اطلاعات دارد که عبارت اند از سیستم عصبی و سیستم هورمونی.

این هورمون ها هستند که به عنوان پیام رسان هایی عمل می کنند که اطلاعات را از طریق جریان خون به اندام های بدن منتقل می کنند تا از خود عکس العمل نشان دهند. انتقال فرمان ها از مغز به 60 تریلیون سلول، تنها از طریق سیستم عصبی غیرممکن است. برای انتقال اطلاعات مداری دیگر یا یک سیستم درون ریز به کار گرفته می شود.تلقین مثبت قدرت هورمون ها قابل مقایسه با قدرت بمب هیدروژنی است زیرا این قدرت هورمون ها است که یک نوزاد قورباغه را به یک قورباغه بالغ تبدیل می کند. اگر راهی برای ورود اطلاعات به مغز میانی یافت شود چیزهای معجزه آسایی اتفاق می افتد. یکی از راه های ورود به مغز میانی و تحریک هورمونی این قسمت، تلقین مثبت است.

یک بیمار در طول دورانی که فلج است نیمه خودآگاهی فعالش( خودآگاهی مغز میانی) را حفظ می کند. اگر ما در دادن تلقین های خوب موفق باشیم سایبرنتیک او فعال خواهد شد و او دوباره خودآگاهی اش را به دست خواهد آورد. نیمه خودآگاهی در واقع به مغز میانی فرمان می دهد. نیمه خود آگاهی ای که در یک چشم به هم زدن بیماری ها را با قدرت درمان می کند، درواقع خودآگاهی مغز میانی است که اگر تلقین به این قسمت وارد شود معجزه اتفاق می افتد. در مقالات بعدی سعی می کنم در رابطه با روش های تلقین مثبت مطالعی را خدمت شما عرض کنم. امیدوارم که از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

موفق باشید امیر اسحاقی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

One thought on “مغز سوم چیست ؟! راه های دستیابی به آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *